Zwroty i reklamcje
Formularz zwrotu: POBIERZ
Formularz reklamacji: POBIERZ
ZWROT TOWARU
Po wypełnieniu formularza prosimy o jego odesłanie wraz ze zwracanym towarem i dowodem zakupu (paragon lub inny dowód zakupu) na adres: OLIWIA KUCHARCZYK SENTI D’ORO, ul. Rynek 3-8 lok. A, 49-340 Lewin Brzeski. Pamiętaj aby odsyłany produkt był w takim samym stanie jak wysłany przez sprzedawcę.” Zgodnie z treścią 4 art. 34 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. A zatem klient nie ponosi odpowiedzialności, jeżeli produkt nosi ślady np. standardowe przy jego przymierzaniu (do przymierzania klient ma prawo).
Jeśli produkt, który otrzymałeś/aś posiada wady/uszkodzenia niezwłocznie poinformuj o tym sprzedawcę (telefonicznie lub mailowo) najszybciej jak to możliwe
REKLAMACJA
Po wypełnieniu formularza prosimy o jego odesłanie wraz z reklamowanym towarem i dowodem zakupu (paragon lub inny dowód zakupu) na adres: OLIWIA KUCHARCZYK SENTI D’ORO, ul. Rynek 3-8 lok. A, 49-340 Lewin Brzeski. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany za pośrednictwem wiadomości e-mail. W razie pytań dotyczących reklamacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta tel. +48 662 881 377, adres e-mail: sklep@sentidoro.pl.