Darmowa dostawa od 199 PLN

FAQ - najczęściej zadawane pytania

ZAMÓWIENIA 

1. Czy muszę mieć konto aby złożyć zamówienie? 

Nie. Możesz również złożyć zamówienie bez zakładania konta jako ‚gość’. 

2. Czy można odebrać zamówienie osobiście? 

Zamówienia składane w naszym sklepie wysyłane są kurierem. Nie ma możliwości odebrania zamówienia osobiście. 

3. Jak mogę anulować zamówienie? 

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane a chcesz z niego zrezygnować skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo. Nr na infolinię oraz maila znajdziesz w zakładce ‚Kontakt’. Poprosimy cię o numer zamówienia, dane na jakie było składane zamówienie oraz nr konta na które zwrócimy Ci środki (w przypadku opłaconego zamówienia). 

4. Czy mogę połączyć zamówienia? 

Niestety nie mamy możliwości połączenia kilku zamówień w jedno. 

 

WYSYŁKA I CZAS REALIZACJI 

1. Ile trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia realizujemy w ciągu 1-2 dni roboczych. Najczęściej towar jest wysyłany w 24h, lecz przy większej ilości zamówień ten czas może się wydłużyć do 4 dni. 

2. Czy mogę zamówić ‚za pobraniem’ ?

Niestety nie wysyłamy zamówień za pobraniem. Zamówienie w naszym sklepie można złożyć tylko z przedpłatą na konto. 

3. Czy jest możliwość wysyłki paczkomatem?                              

Tak, jest opcja wysyłki kurierem InPost do domu jak i paczkomatu. 

4.  Jak mogę skorzystać z darmowej wysyłki?                               

Darmowa wysyłka obowiązuje dla wszystkich zamówień na terenie Polski powyżej 199zł

 

ZWROTY 

1. Ile mam czasu na zwrot zamówionego towaru? 

Twój czas na zwrot produktu to 14 dni licząc od dnia odbioru przez Ciebie naszego zamówienia. Do paczki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu który znajduje się w zakładce ‚Zwroty i reklamacje’ oraz paragon lub dowód zakupu. 

2. Kto pokrywa koszt przesyłki zwrotnej?

Koszt zwrotu pokrywa kupujący. 

3. Jak długo będę czekać na zwrot pieniędzy? 

Zwrotu pieniędzy dokonujemy w ciągu 14 dni.

 

PRODUKTY 

1. Jak działa opcja ‚Powiadom mnie gdy będzie dostępny’? 

Przez opcje ‚powiadom mnie gdy będzie dostępny’ możesz się zapisać na dany produkt w wybranym rozmiarze, który w tej chwili jest niedostępny. Powiadomimy Cię mailowo, gdy produkt będzie ponownie dostępny w naszym magazynie

2. Co oznacza opcja ‚dodaj do ulubionych’?

Produkt zostanie zapisany na twojej liście ulubionych produktów. W każdej chwili możesz przejrzeć te produkty i dodać do koszyka. Produkty możesz dodać do listy poprzez kliknięcie serduszka pod wybranym produktem.  

3. Gdzie znajdę wymiary produktów? 

Jeśli w opisie pod produktem nie znajduje się taka informacja a zależy Ci na wymiarach konkretnego produktu, wyślij nam wiadomość na instagramie bądź mailowo. Odpiszemy najszybciej jak to możliwie.